Bestellingen
Bij webwinkel > bestellingen kan je het besteloverzicht vinden. Je hebt hier een aantal kopjes;
- Nr; het unieke bestelnummer
- Klant; de naam van de klant die de bestelling geplaatst heeft. Heb je een vraag of opmerking die je wil sturen naar de klant mbt de bestelling dan kan je op de link e-mail achter de naam klikken.
- Bestelling; hier zie je het totale bestelbedrag. Door met de muis op het vraagteken te gaan staan krijg je een beknopt overzicht van de bestelling. In latere updates zal hier een doorklikmogelijkheid toegevoegd worden zodat je de totale bestelling kan bekijken.
- Status; Klik op verzenden om aan te geven dat de bestelling vandaag verzonden zal worden. De klant ontvangt hiervan een e-mail.
- Betaald; hier kan je zien welke betaalmethode gebruikt is door de klant
- Besteld; de datum waarop de bestelling geplaatst is
- Afgehandeld; klik deze aan om de bestelling af te sluiten. Dit is voor intern gebruik de klant krijgt hier geen bericht van.